Zostań organizatorem Nocy Szkoleń

Organizacja szkolenia krok po kroku. Regulamin dla organizatorów Nocy Szkoleń.

Wejdź na stronę https://eventon.click i zarejestruj się jako organizator. Jeśli masz już konto organizatora, nie rejestruj się ponownie.

Po zalogowaniu na Event on Click przejdź w panelu organizatora do zakładki Noc Szkoleń. Znajduje się tam formularz rejestracji z akceptacją regulaminu, poprzez który zarejestrujesz się jako organizator Nocy Szkoleń.

Regulaminem są treści znajdujące się na tej stronie. To są nie tylko zasady Nocy Szkoleń, ale także wskazówki i porady, jak zorganizować szkolenia i kursy w ramach Nocy Szkoleń.

W ramach naszej współpracy nie podpisujemy klasycznej umowy. Umowa wyrażona jest w formie akceptacji tego regulaminu. W wyjątkowych sytuacjach, jeśli to konieczne, możemy podpisać klasyczną umowę.

Pomysłodawcą i koordynatorem Nocy Szkoleń jest Stowarzyszenie "Absolwenci na walizkach".

Każdy, komu bliska jest idea Nocy Szkoleń:

np. trener, grupa nieformalna, firma szkoleniowa, instytucja publiczna, organizacja społeczna.

Zgłoszenia przyjmujemy w trybie ciągłym do końca edycji Nocy Szkoleń. Im szybciej się zarejestrujesz, tym będziesz mieć więcej czasu na rekrutację uczestników, prowadzenie promocji i sprzedaży swoich szkoleń i kursów.

Ponieważ w każdej edycji Nocy Szkoleń następują zmiany w regulaminie dla organizatorów, konieczna jest każdorazowa rejestracja organizatorów z akceptacją bieżącego regulaminu.

Jeśli chcesz ponownie zostać organizatorem Nocy Szkoleń, trzeba ponownie zarejestrować się jako organizator akceptując bieżący regulamin.

W panelu organizatora na platformie Event on Click przejdź do zakładki Mój pakiet i aktywuj pakiet w cenie promocyjnej tylko dla organizatorów Nocy Szkoleń:

  • - pakiet miesięczny za 25 zł (rabat: 20 zł, cena regularna: 45 zł)
  • - pakiet kwartalny za 70 zł (rabat: 50 zł, cena regularna: 120 zł)

Rabat zostanie automatycznie dodany po wybraniu pakietu.

Jeśli zamierzasz organizować tylko bezpłatne szkolenia, wystarczy aktywować pakiet bezpłatny.

Jeśli już masz aktywny jakiś pakiet, nie dokonuj zakupu nowego pakietu. Jeśli w międzyczasie twój pakiet wygaśnie, kup kolejny ze zniżką. Zniżki dla organizatorów Nocy Szkoleń są aktywne do zakończenia bieżącej edycji Nocy Szkoleń, czyli do końca listopada.

Pakiety określają czas dostępu do pełnej funkcjonalności platformy Event on Click. Opis pełnej specyfikacji pakietów znajduje się na stronie: https://eventon.click/cennik.

Po zakończeniu Nocy Szkoleń, a nawet jeszcze w czasie jej trwania, możesz korzystać ze swojego pakietu do swoich własnych celów.

- Opublikujesz informacje o szkoleniach (jako wydarzenie proste lub z wariantami) i kursach (jako wydarzenie grupowe), a także stworzysz stronę landing page (w celach promocyjnych).

- Będzie można zapisać się na twoje szkolenia i kursy. Podczas rejestracji uczestnik podaje swoje imię i nazwisko, telefon i adres e-mail. Pozyskane w ten sposób dane nie uprawniają cię do wykorzystania ich w celach marketingowych, tylko do komunikowania się z uczestnikiem w sprawach organizacyjnych. Aby uzyskać zgodę na marketing potrzeba osobno poprosić o to uczestnika.

- Aktywujesz płatności online: szybkie przelewy do banków (Przelewy24), BLIK, karta płatnicza, Google Pay, Apple Pay, przelew bankowy.

- Wyślesz uczestnikom certyfikaty PDF.

Kurs: cykl przynajmniej 3 pojedynczych szkoleń, które są ze sobą merytorycznie powiązane stanowiące logiczną i spójną całość.

Szkolenie: pojedyncze szkolenie online.

Na platformie Event on Click opublikuj szkolenia jako wydarzenia proste lub z wariantami, a kursy jako wydarzenia grupowe.

Strona kursu (czyli wydarzenia grupowego) zawiera informacje o wszystkich pojedynczych szkoleniach, które zostały podłączone pod dane wydarzenie grupowe.

Będzie można zapisać się zarówno na jedno szkolenie w ramach kursu, jak i na wszystkie pojedyncze szkolenia tworzące dany kurs.

Zarówno w przypadku szkolenia, jak i kursu, podaj w ustawieniach wydarzenia datę i czas rozpoczęcia.

(1) W ramach Nocy Szkoleń organizujemy tylko szkolenia online. W ustawieniach wydarzenia w polu "Miasto" wybierz opcję "online", a w polu "Link do wydarzenia online" wklej link, pod którym odbędzie się szkolenie online. Link będzie dostępny w bilecie PDF.

(2) Organizator zobowiązany jest do zorganizowania przynajmniej 1 szkolenia.

(3) Maksymalny koszt 1 pojedynczego szkolenia dla uczestnika wynosi 150 zł brutto. W ustawieniach wydarzenia na Event on Click podaje się zawsze kwotę brutto. W panelu organizatora możesz tworzyć kody rabatowe dla swoich odbiorców.

(4) Kurs (wydarzenie grupowe) powinien składać się z min. 3 pojedynczych szkoleń.

Przykład kursu:

  • Temat kursu: Kurs marketingu internetowego
  • - Szkolenie 1: E-marketing w pigułce, cena: 40 zł brutto
  • - Szkolenie 2: Od e-reklamy do e-sprzedaży, cena: 50 zł brutto
  • - Szkolenie 3: Projektowanie i realizowanie kampanii, cena: 60 zł brutto
  • - Szkolenie 4: Budowanie e-sklepu, cena: 70 zł brutto

(5) Nie twórz wydarzeń pod tytułem np. "Noc Szkoleń w Warszawie", gdzie w treści będzie agenda różnych szkoleń. Każde szkolenie powinno być osobnym wydarzeniem prostym lub z wariantami.

Dzięki temu będziesz wiedzieć, jaka frekwencja będzie na poszczególnych szkoleniach oraz łatwiej ci będzie prowadzić sprzedaż biletów na poszczególne szkolenia.

(6) Jeśli organizujesz to same szkolenie, co w poprzedniej edycji Nocy Szkoleń, nie edytuj starego wydarzenia, lecz stwórz nowe wydarzenie. W ten sposób unikniesz bałaganu na liście uczestników. Edytując stare wydarzenie narażasz się na to, że na liście uczestników będziesz miał jednocześnie osoby z obecnej i poprzedniej edycji Nocy Szkoleń.

Ty jako organizator Nocy Szkoleń jesteś stroną umowy kupna / sprzedaży usługi szkoleniowej dla uczestnika szkolenia. Standardowo, do twoich obowiązków należy przyjmowanie płatności i wystawianie faktur. Płatności uczestników wędrują bezpośrednio do ciebie za pomocą wybranych metod płatności:

  • - Płatności online: szybkie przelewy do ok. 25 banków (Przelewy24), Blik, karta płatnicza, Google Pay, Apple Pay (aktywowanie w ustawieniach konta organizatora).
  • - Przelew bankowy (ustawienia każdorazowo w edycji każdego płatnego szkolenia).

Aktywowanie płatności online nie jest trudne. Wystarczy stworzyć konto w serwisie Stripe.com, a potem z poziomu konta organizatora Event on Click wykonać integrację obu swoich kont za pomocą kreatora.

Instrukcja aktywowania płatności online

Jeżeli szkolenie jest płatne, we formularzu rejestracyjnym uczestnik może podać dane do faktury.

Dane do faktury są widoczne w panelu organizatora, w zakładce Uczestnicy, w edycji poszczególnych biletów.

Platforma Event on Click nie umożliwia automatycznego wysyłania faktur w twoim imieniu.

Przydatne linki do instrukcji obsługi na platformie Event on Click

Jak aktywować płatności online?

Jest kilka przypadków:

Płatności online

Kiedy uczestnik zapłaci za swój udział wykonując szybką płatność online, pieniądze dotrą do ciebie błyskawicznie, a status jego biletu zostanie oznaczony jako zatwierdzony i tym samym uczestnik otrzyma automatyczną wiadomość mailową z biletem PDF.

Przelew bankowy

Kiedy uczestnik wybierz przelew bankowy jako formę płatności, dopiero po zaksięgowaniu przez organizatora wpłaty i jego ręcznej akceptacji biletu w panelu organizatora, uczestnik otrzyma wiadomość z biletem PDF.

Wydarzenie bezpłatne

Jeśli wydarzenie jest bezpłatne, konieczna będzie ręczna akceptacja w panelu organizatora uczestnictwa danej osoby przez organizatora. Bilety PDF dostaną tylko te osoby, których statusy zostaną oznaczone jako zatwierdzone.

Warto przy okazji sprawdzić, czy przypadkiem ktoś nie zapisał się 2 razy na to samo szkolenie.

Jeśli w edycji wydarzenia prostego lub wydarzenia z wariantami w polu "Link do wydarzenia online" wkleisz link, pod którym odbędzie się szkolenie online, to ten link będzie dostępny w bilecie PDF.

Alternatywnie, możesz przed szkoleniem wysłać zbiorczą wiadomość do uczestników z linkiem do szkolenia online. W panelu organizatora, w edycji danego szkolenia, pobierzesz listę uczestników szkolenia.

Możesz korzystać z dowolnej platformy do przeprowadzenia szkoleń online.

W panelu organizatora, a dokładnie na stronie edycji biletu możesz wysłać uczestnikowi wydarzenia certyfikat w formie pliku PDF. Po kliknięciu w przycisk "Wyślij certyfikat uczestnikowi" do uczestnika zostanie wysłana wiadomość mailowa z certyfikatem PDF na ten adres e-mail, który podał podczas rejestracji. Aby wysłać certyfikat PDF bilet musi mieć status zatwierdzony.

Opcja dostępna jest tylko wtedy, kiedy masz aktywny dowolny płatny pakiet.

Przed wysłaniem certyfikatu przejdź do edycji wydarzenia, którego dotyczy bilet. Znajdziesz tam kilka ustawień dotyczących certyfikatu.

Więcej informacji na stronie https://eventon.click/certyfikaty-dla-uczestnikow/.

Każdy certyfikat posiada unikalny numer oraz klucz widoczne w pliku PDF certyfikatu.

Podając te dane na stronie https://eventon.click/certyfikaty/ można sprawdzić prawdziwość danego certyfikatu.