Zostań organizatorem szkolenia

W bieżącej edycji Nocy Szkoleń jest trochę nowości. Najważniejszą zmianą jest sposób organizowania kursów i szkoleń. Zapoznaj się poniżej z punktem 4.

Organizacja szkolenia krok po kroku

Regulamin dla organizatorów Nocy Szkoleń

Jeśli już masz konto organizatora, nie rejestruj się ponownie. Na tej platformie będziesz dodawać swoje kursy i szkolenia.

Platforma Event on Click jest platformą, gdzie stworzysz stronę wydarzenia i rozpoczniesz sprzedaż biletów online. Sposoby płatności za bilety: szybkie płatności online, BLIK, karta płatnicza, PayPal i przelew bankowy.

Organizator na platformie Event on Click jest rolą użytkownika dającą możliwość publikowania wydarzeń i sprzedaży biletów online. To nie jest to samo, co bycie organizatorem Nocy Szkoleń.

Platforma Event on Click jest zewnętrznym narzędziem względem wydarzenia Nocy Szkoleń.

Każdy, komu bliska jest idea Nocy Szkoleń:

np. trener, grupa nieformalna, firma szkoleniowa, instytucja publiczna, organizacja społeczna

Zgłoszenia przyjmujemy do 30 kwietnia. Im szybciej się zarejestrujesz, tym będziesz mieć więcej czasu na rekrutację uczestników, prowadzenie promocji i sprzedaży swoich kursów i szkoleń.

Regulaminem są treści znajdujące się na tej stronie w kilku punktach. To są nie tylko zasady Nocy Szkoleń, ale także wskazówki i porady, jak zorganizować kursy i szkolenia w ramach Nocy Szkoleń.

Ponieważ w każdej edycji Nocy Szkoleń następują zmiany w regulaminie dla organizatorów, konieczna jest każdorazowa rejestracja organizatorów z akceptacją bieżącego regulaminu.

Jeśli chcesz ponownie zostać organizatorem Nocy Szkoleń, trzeba ponownie zarejestrować się jako organizator akceptując bieżący regulamin.

Organizator na platformie Event on Click jest rolą użytkownika dającą możliwość publikowania wydarzeń i sprzedaży biletów online. To nie jest to samo, co bycie organizatorem Nocy Szkoleń.

Platforma Event on Click jest zewnętrznym narzędziem względem wydarzenia Nocy Szkoleń.

W ramach naszej współpracy nie podpisujemy klasycznej umowy. Umowa wyrażona jest w formie akceptacji tego regulaminu. Jeśli chcesz zostać organizatorem Nocy Szkoleń, podczas rejestracji zaakceptuj ten regulamin.

Na naszej stronie znajdziesz zakładkę z listą wszystkich organizatorów Nocy Szkoleń od 2015 roku.

Listę organizatorów Nocy Szkoleń aktualizujemy po zakończeniu danej edycji Nocy Szkoleń, ponieważ może się okazać, że np. ktoś zarejestrował się jako organizator Nocy Szkoleń, lecz faktycznie nie zorganizował żadnego kursu czy szkolenia. W takim przypadku nie zamieścimy danego podmiotu na liście organizatorów Nocy Szkoleń.

W panelu organizatora na platformie Event on Click przejdź do zakładki Mój pakiet i aktywuj pakiet w cenie promocyjnej tylko dla organizatorów Nocy Szkoleń:

  • - pakiet miesięczny za 25 zł (rabat: 20 zł, cena regularna: 45 zł)
  • - pakiet kwartalny za 60 zł (rabat: 60 zł, cena regularna: 120 zł)
  • - pakiet roczny za 290 zł (rabat: 100 zł, cena regularna: 390 zł)

Pakiety określają czas dostępu do pełnej funkcjonalności platformy Event on Click. Opis pełnej specyfikacji pakietów znajduje się na stronie: https://eventon.click/cennik.

Jeśli już masz aktywny jakiś pakiet, nie dokonuj zakupu nowego pakietu. Jeśli w międzyczasie twój pakiet wygaśnie, kup kolejny ze zniżką.

Zniżki dla organizatorów Nocy Szkoleń są aktywne do zakończenia bieżącej edycji Nocy Szkoleń.

Po zakończeniu Nocy Szkoleń, a nawet jeszcze w czasie jej trwania, możesz korzystać ze swojego pakietu do swoich własnych celów.

Kurs: cykl przynajmniej 3 szkoleń, które są ze sobą logicznie powiązane. Warto zaplanować taki kurs, aby uczestnik mógł zapisać się także na pojedyncze szkolenie.

Szkolenie: pojedyncze spotkanie online

(1) W ramach Nocy Szkoleń organizujemy tylko szkolenia online. W ustawieniach wydarzenia w polu "miasto" wybierz opcję "online".

(2) Organizator zobowiązany jest do zorganizowania przynajmniej 1 bezpłatnego szkolenia.

(3) Maksymalny koszt 1 szkolenia dla uczestnika wynosi 150 zł brutto. W ustawieniach wydarzenia na Event on Click podaje się zawsze kwotę brutto.

(4) Organizator tworzy kursy składające się z min. 3 szkoleń stanowiących logiczną całość z danego tematu. Możesz tak ułożyć tematy szkoleń, aby umożliwić uczestnikowi udział w pojedynczym szkoleniu.

Przykład kursu:

  • Temat kursu: Kurs marketingu internetowego
  • - Szkolenie 1: E-marketing w pigułce
  • - Szkolenie 2: Od e-reklamy do e-sprzedaży
  • - Szkolenie 3: Projektowanie i realizowanie kampanii
  • - Szkolenie 4: Budowanie e-sklepu

(5) Na platformie Event on Click stwórz kursy i szkolenia wg schematu (na bazie powyższego przykładu):

  • - Dla pojedynczych szkoleń stwórz wydarzenia proste. W polu "Widoczność na platformie" wybierz opcję "Ukryty".
  • - Stwórz wydarzenie grupowe z nazwą kursu. W jego edycji podłącz wszystkie pojedyncze 4 szkolenia.

Instrukcje tworzenia wydarzeń na Event on Click

Przykładowe wydarzenia na Event on Click

(6) Nie twórz wydarzeń pod tytułem np. "Noc Szkoleń w Warszawie", gdzie w treści będzie agenda różnych szkoleń. Każde szkolenie powinno być osobnym wydarzeniem, dzięki czemu będziesz wiedzieć, jaka frekwencja będzie na poszczególnych szkoleniach oraz łatwiej ci będzie prowadzić sprzedaż biletów na poszczególne szkolenia.

(7) Jeśli organizujesz to same szkolenie, co w poprzedniej edycji Nocy Szkoleń, nie edytuj starego wydarzenia, lecz stwórz nowe wydarzenie. W ten sposób unikniesz bałaganu na liście uczestników. Edytując stare wydarzenie narażasz się na to, że na liście uczestników będziesz miał jednocześnie osoby z obecnej i poprzedniej edycji.

Strona wydarzenia grupowego (czyli kursu) zawiera informacje o wszystkich wydarzeniach prostych (czyli szkoleniach), które zostały podłączone pod dane wydarzenie grupowe.

Dzięki temu na stronie wydarzenia grupowego (kursu) znajdują się informacje dotyczące wszystkich podpiętych wydarzeń prostych (szkoleń) oraz możliwość dodania do koszyka wielu szkoleń jednocześnie.

Przykładowe wydarzenie grupowe

1. Organizator Nocy Szkoleń jest stroną umowy sprzedaży usługi szkoleniowej dla uczestnika szkolenia. Standardowo, do twoich obowiązków należy obsługa płatności i wystawianie faktur. Płatności uczestników wędrują bezpośrednio do ciebie za pomocą wybranych metod płatności: przelew bankowy, PayPal (także za pomocą karty płatniczej), szybki przelew online i BLIK (Tpay). Organizator wybiera formy płatności.

2. Aby aktywować szybkie płatności i BLIK (przez Tpay) na swoim koncie organizatora na platformie Event on CLick zastosuj instrukcję, która dostępna jest tutaj.

Pośrednik szybkich płatności online i BLIK (Tpay) od każdej transakcji pobiera prowizję 1,6%. Aby uzyskać tę promocyjną prowizję, zarejestruj się tutaj. Jeśli już masz swoje konto Tpay, napisz do nas.

3. Jeśli chcesz, możemy za ciebie zająć się obsługą płatności i wystawianiem faktur twoim uczestnikom. Tego zadania podejmie się wtedy Stowarzyszenie "Absolwenci na walizkach", będące pomysłodawcą i koordynatorem Nocy Szkoleń. Cały czas pozostajesz jako organizator Nocy Szkoleń prawną stroną umowy sprzedaży usługi szkoleniowej dla uczestnika szkolenia.

4. Po zakończeniu Nocy Szkoleń pieniądze otrzymane od uczestników szkoleń zostaną wypłacone na podstawie wystawionej faktury lub w formie umowy cywilnoprawnej.

1. Organizator Nocy Szkoleń standardowo rejestruje się na platformie Event on Click. Jeśli organizatorem jest grupa nieformalna, to podczas rejestracji trzeba podać jakąś wymyśloną przez siebie nazwę. Nie trzeba używać frazy "Grupa nieformalna".

2. Następnie, standardowo organizator publikuje swoje kursy i szkolenia, gdzie definiuje formy płatności Stowarzyszenia "Absolwenci na walizkach", które zostaną udostępnione zainteresowanym organizatorom.

3. Zatem uczestnik szkoleń danego organizatora będzie dokonywał wpłaty bezpośrednio na rachunek bankowy Stowarzyszenia "Absolwenci na walizkach", jego konto PayPal (także za pomocą karty płatniczej) lub jego konto Tpay (szybkie płatności online, w tym BLIK). Organizator decyduje o wyborze metod płatności.

4. Jaka kwota brutto zostanie wypłacona organizatorowi Nocy Szkoleń na podstawie faktury lub umowy cywilnoprawnej?

Kwota brutto to suma wpłat uczestników pomniejszona o:

  • - prowizje pobrane przez PayPal oraz operatora szybkich przelewów online (Tpay),
  • - następnie od uzyskanej w ten sposób kwoty zostanie pobrana przez Stowarzyszenie "Absolwenci na walizkach" opłata w wysokości 5% (te pieniądze przeznaczymy na działalność statutową naszej organizacji),
  • - kwota, która zostanie jest kwotą brutto do wypłaty.

5. Partner Nocy Szkoleń otrzyma plik Excel z dokładnym rozliczeniem każdego opłaconego biletu przez uczestnika.