Jeśli reprezentujesz firmę, instytucję publiczną, organizację społeczną lub grupę nieformalną, to możesz zorganizować szkolenie w ramach Nocy Szkoleń. W ten sposób zostajesz Partnerem Nocy Szkoleń. Zgłoszenia przyjmujemy do 15 listopada.
Formalności? Nie podpisujemy z tobą umowy. Podczas rejestracji akceptujesz regulamin, który znajduje się poniżej. Regulamin zawiera instrukcje i praktyczne wskazówki, co zrobić krok po kroku. Jeśli po przeczytaniu regulaminu masz pytania – skontaktuj się z nami.
Chcesz zostać Partnerem Nocy Szkoleń, aby zorganizować szkolenie w ramach Nocy Szkoleń?
1. Zarejestruj się jako organizator na naszej platformie Event on Click. Jeśli już masz konto organizatora, nie rejestruj się ponownie. Na tej platformie będziesz dodawać swoje szkolenia.
2. Po zalogowaniu przejdź w panelu organizatora do zakładki Noc Szkoleń. Znajduje się tam formularz rejestracji, poprzez który zarejestrujesz się jako Partner Nocy Szkoleń tej edycji.
3. Dalsze instrukcje zawarte są w poniższym regulaminie. Przeczytaj ten regulamin zanim zadzwonisz do nas z pytaniami 🙂
- zawiera dokładne instrukcje i praktyczne wskazówki -
1. Partner Nocy Szkoleń jest bezpośrednim organizatorem swoich szkoleń odbywających się w ramach Nocy Szkoleń i jest odpowiedzialny za:
Aby zostać Partnerem Nocy Szkoleń trzeba zorganizować min. 1 szkolenie w ramach Nocy Szkoleń. Po zakończeniu edycji Nocy Szkoleń jest aktualizowana lista Partnerów Nocy Szkoleń.
2. Stronami umowy kupna / sprzedaży usługi szkoleniowej są: Partner Noc Szkoleń i uczestnik jego szkolenia.
3. Jeśli szkolenie jest płatne, uczestnik dokonuje płatności bezpośrednio do Partnera Nocy Szkoleń za pomocą metod płatności zdefiniowanych przez Partnera:
1. Możesz zorganizować szkolenia:
2. Wykluczone są szkolenia o charakterze terapeutycznym i psychoterapeutycznym. Podczas szkoleń zabronione jest praktykowanie hipnozy oraz bioenergoterapii. Zabronione jest używanie wszelkich materiałów o charakterze pornograficznym, nawołujących do przemocy i nienawiści wobec jakichkolwiek osób, grup społecznych i narodowości.
3. Szkolenie może rozpocząć się najwcześniej o godzinie 16:00 i trwać aż do wschodu Słońca 🙂
4. Szkolenia powinny mieć charakter otwarty, w których może wziąć udział każdy zainteresowany. W przypadku uczestników niepełnoletnich, Partner Nocy Szkoleń powinien uzyskać zgodę opiekunów prawnych lub rodziców.
5. Możesz odwołać swoje szkolenie (ale nie musisz), jeśli nie zgłosi się wystarczająca liczba uczestników. Samodzielnie decydujesz, ile potrzeba minimum osób, aby odbyło się szkolenie.
1. Zarejestruj się jako organizator na naszej platformie Event on Click https://eventon.click. Jeśli już masz konto organizatora, nie rejestruj się ponownie. Na tej platformie będziesz dodawać swoje szkolenia.
2. Po zalogowaniu przejdź w panelu organizatora do zakładki Noc Szkoleń. Znajduje się tam formularz rejestracji, poprzez który zarejestrujesz się jako Partner Nocy Szkoleń tej edycji (do każdej edycji Nocy Szkoleń jest oddzielna rejestracja). Rejestrując się akceptujesz regulamin znajdujący się na tej stronie.
Formularz rejestracji będzie tam aktywny do 15 listopada 2020 roku.
3. Przejdź do zakładki Mój pakiet i kup pakiet miesięczny (18 zł) lub kwartalny (48 zł). Te kwoty uwzględniają 60% zniżkę dla Partnerów Nocy Szkoleń. A jeśli chcesz, może kupić od razu pakiet roczny ze zniżką 15% (382 zł, czyli ok. 32 zł miesięcznie). Promocyjne ceny dla Partnerów Nocy Szkoleń obowiązują do 15 listopada.
Swój pakiet możesz wykorzystać także do sprzedaży biletów na komercyjne szkolenia, które będziesz organizować poza Nocą Szkoleń. Jeśli twoje szkolenia będą bezpłatne dla uczestników, to wystarczy ci pakiet bezpłatny (0 zł).
Jeśli już masz aktywny pakiet miesięczny, kwartalny lub roczny, nie dokonuj zakupu nowego pakietu. Jeśli w międzyczasie ten pakiet wygaśnie, kup kolejny ze zniżką (przejdź do zakładki „Mój pakiet”).
4. Max. koszt dla uczestnika wynosi 100 zł brutto (w ustawieniach wydarzenia podaje się kwotę brutto). Uczestnik dokonuje płatności bezpośrednio na twój rachunek bankowy, twoje konto PayPal (także za pomocą karty płatniczej) lub twoje konto Tpay (szybkie płatności online i BLIK).
5. Aby aktywować szybkie płatności i BLIK zapoznaj się z instrukcją ›
Pośrednik szybkich płatności online (Tpay) od każdej transakcji pobiera prowizję 1,6%. Aby uzyskać tę promocyjną prowizję, zarejestruj się tutaj. Jeśli już masz swoje konto Tpay, napisz do nas.
6. W ramach Nocy Szkoleń organizujemy tylko szkolenia online. W ustawieniach wydarzenia w polu „miasto” wybierz opcję „online”.
7. Uzupełnij pole Kategoria Nocy Szkoleń. Poza tym jest standardowe pole „Kategoria”, które też trzeba uzupełnić. Być może będziemy dodawać nowe kategorie szkoleń dla Nocy Szkoleń.
8. W ustawieniach wydarzenia w polu Link do wydarzenia online możesz wkleić link do platformy, gdzie odbędzie się szkolenie. Ten link będzie widoczny tylko na bilecie PDF, który otrzyma uczestnik po opłaceniu biletu lub ręcznemu zatwierdzeniu biletu (w przypadku szkolenia bezpłatnego lub płatnego – kiedy uczestnik wykonuje tradycyjny przelew na twoje konto).
9. Nie twórz wydarzeń pod tytułem np. „Noc Szkoleń w Warszawie”, gdzie w treści będzie agenda różnych szkoleń. Każde szkolenie powinno być osobnym wydarzeniem, dzięki czemu będziesz wiedzieć, jaka frekwencja będzie na poszczególnych szkoleniach oraz łatwiej ci będzie prowadzić sprzedaż biletów na poszczególne szkolenia.
10. Jeśli organizujesz to same szkolenie, co w poprzedniej edycji Nocy Szkoleń, nie edytuj starego wydarzenia, lecz stwórz nowe wydarzenie. W ten sposób unikniesz bałaganu na liście uczestników. Edytując stare wydarzenie narażasz się na to, że na liście uczestników będziesz miał jednocześnie osoby z obecnej i poprzedniej edycji.
11. Realizacja szkolenia online: używasz wybranego przez siebie narzędzia. Jeśli chcesz, możemy przekazać ci bezpłatny dostęp do Google Meet. Więcej informacji poniżej.
1. Uczestnik rejestruje się na szkolenie tylko poprzez platformę Event on Click. Nie ma możliwości korzystania z innych platform i systemów. Na stronie głównej Nocszkolen.pl jest lista kategorii szkoleń z linkami przekierowującymi na odpowiednie podstrony platformy Event on Click.
2. Każda osoba, której uczestnictwo w szkoleniu będzie przez ciebie ręcznie potwierdzone (w przypadku szkolenia bezpłatnego lub płatnego metodą przelewu bankowego) lub opłacone szybkim przelewem online (Tpay, PayPal), otrzyma na swój adres e-mail wiadomość z biletem PDF.
3. Bilet PDF zawiera takie informacje, jak: tytuł szkolenia, nazwa organizatora, data i godzina. Opcjonalnie: link do wydarzenia online.
W ustawieniach wydarzenia w polu Link do wydarzenia online możesz wkleić link do platformy, gdzie odbędzie się szkolenie. Ten link będzie widoczny tylko na bilecie PDF, który otrzyma uczestnik.
4. Jeśli nie wkleisz tam linka do wydarzenia online, przed szkoleniem wyślij uczestnikowi ten link na podany przez niego adres e-mail. Zdarza się, że taka wiadomość wpada do spamu. Uczestnik może się niepokoić, że zapłacił za szkolenie, a nie otrzymał linka. W wiadomości mailowej poproś o potwierdzenie otrzymania wiadomości z linkiem.
Dobrą praktyką jest napisanie uczestnikowi SMS z informacją, że wysłano wiadomość mailową z linkiem do szkolenia online.
5. Zdarza się, że ktoś rejestruje się na szkolenie kilka razy. Bądź uważny, nie potwierdzaj powielonej rejestracji tej samej osoby.
6. Zwróć uwagę, czy uczestnik podał poprawny adres e-mail. Jeśli zrobił literówkę w adresie, nie dotrze do niego wiadomość z biletem PDF. Jeśli zauważyłeś taki błąd, to napisz do nas podając numer biletu.
Do prowadzenia szkolenia online możesz używać dowolnego narzędzia. Jeśli nie masz żadnego narzędzia, możemy przekazać ci dostęp do Google Meet. Korzystanie z niego podczas Nocy Szkoleń nie będzie się wiązało z żadnymi kosztami. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz otrzymać dostęp do Google Meet.
Instrukcja obsługi dla osób, które otrzymały od nas dostęp do Google Meet ›
Promując swoje szkolenia możesz posługiwać się różnymi linkami osadzonymi w domenie platformy Event on Click
1. Strona pojedynczego szkolenia
Wydarzenie proste (przykład)
Wydarzenie z wariantami cenowymi biletu (przykład)
Instrukcja tworzenia wydarzenia z wariantami ›
2. Strona wydarzenia grupowego
Dzięki temu na 1 stronie uczestnik może dodać do koszyka wiele twoich wydarzeń jednocześnie. W klasycznym trybie uczestnik musiałby przechodzić na indywidualne strony wydarzeń i tam klikać “Kup bilet”. W wydarzeniu grupowym uczestnik wybiera wydarzenia, w których chce wziąć udział, w prostej tabeli, po czym klika “Dodaj do koszyka”.
Instrukcja tworzenia wydarzenia grupowego ›
3. Strona twojej firmy czy organizacji
Inne narzędzie
1. Kupony rabatowe
W panelu organizatora możesz tworzyć kody rabatowe wyrażone w konkretnej kwocie lub procencie, na wszystkie twoje szkolenia lub tylko wybrane.
2. Szybkie płatności i BLIK
Uczestnicy wolą płacić online za bilety na wydarzenia. Jeśli twoje szkolenia są płatne, to skonfiguruj szybkie płatności online i BLIK.
1. Ogólne zasady
Partner Noc Szkoleń jest stroną umowy sprzedaży usługi szkoleniowej dla uczestnika szkolenia. Standardowo, do twoich obowiązków należy obsługa płatności i wystawianie faktur. Płatności uczestników wędrują bezpośrednio do ciebie za pomocą wybranych metod płatności: przelew bankowy, PayPal, szybki przelew online i BLIK (Tpay).
Jeśli chcesz, możemy za ciebie zająć się obsługą płatności i wystawianiem faktur twoim uczestnikom. Tego zadania podejmie się wtedy Stowarzyszenie „Absolwenci na walizkach”, będące pomysłodawcą i koordynatorem Nocy Szkoleń. Cały czas pozostajesz jako Partner Nocy Szkoleń prawną stroną umowy sprzedaży usługi szkoleniowej dla uczestnika szkolenia.
Po zakończeniu Nocy Szkoleń pieniądze otrzymane od uczestników szkoleń zostaną wypłacone Partnerowi Nocy Szkoleń na podstawie wystawionej faktury lub w formie umowy cywilnoprawnej, jeśli Partnerem Nocy Szkoleń jest grupa nieformalna lub organizacja społeczna nie posiadająca tytułu prawnego do prowadzenia sprzedaży.
2. Obsługa płatności i wystawianie faktur przez Stowarzyszenie „Absolwenci na walizkach”
Przebieg współpracy krok po kroku
1. Kontakt od zainteresowanego Partnera Nocy Szkoleń i podpisanie umowy.
2. Partner Nocy Szkoleń standardowo rejestruje się na platformie Event on Click. Jeśli Partnerem jest grupa nieformalna, to podczas rejestracji trzeba podać jakąś wymyśloną przez siebie nazwę. Nie trzeba używać frazy „Grupa nieformalna”.
3. Następnie, standardowo Partner Nocy Szkoleń publikuje swoje szkolenia, gdzie definiuje formy płatności Stowarzyszenia „Absolwenci na walizkach”, które zostaną udostępnione zainteresowanym Partnerom Nocy Szkoleń.
4. Zatem uczestnik szkoleń danego Partnera Nocy Szkoleń będzie dokonywał wpłaty bezpośrednio na rachunek bankowy Stowarzyszenia „Absolwenci na walizkach”, jego konto PayPal (także za pomocą karty płatniczej) lub jego konta Tpay (szybkie płatności online, w tym BLIK). Partner Nocy Szkoleń decyduje o wyborze metod płatności.
5. Jaka kwota brutto zostanie wypłacona Partnerowi Nocy Szkoleń na podstawie faktury lub umowy cywilnoprawnej?
Kwota brutto to suma wpłat uczestników pomniejszona o:
6. Partner Nocy Szkoleń otrzyma plik Excel z dokładnym rozliczeniem każdego opłaconego biletu przez uczestnika.
Instrukcja zostanie opublikowana tutaj do 15 listopada.
1. Partner Nocy Szkoleń promuje w swoich kanałach komunikacyjnych swoje szkolenia.
2. Koordynator Nocy Szkoleń (Stowarzyszenie „Absolwenci na walizkach”) w okresie wrzesień – listopad 2020 przeznaczy ok. 100 tys. zł na promocję Nocy Szkoleń w Google Ads (dawniej: Google AdWords).
Ponadto zostaną wykorzystane kanały promocji na Facebooku i za pomocą newsletterów.
3. Kierujemy się ogólną zasadą, aby promować się przede wszystkim tam, gdzie podejmuje się decyzję o zakupie biletu na szkolenie.
4. Promując swoje szkolenia możesz posługiwać się różnymi linkami:
– link bezpośredni do strony rejestracji konkretnego szkolenia, czyli konkretny link do wydarzenia na platformie Event on Click
– link do wszystkich szkoleń Partnera Nocy Szkoleń na platformie Event on Click, link w postaci np. https://eventon.click/organizator/absolwenci-na-walizkach/
– link do dedykowanego landing page, np.: https://nocszkolen.pl/krakow
5. Partner Nocy Szkoleń powinien uzgadniać z nami pozyskiwanie patronatów honorowych i medialnych w celu uniknięcia dublowania i niepotrzebnego zamieszania.
1. Kto jest administratorem danych osobowych uczestników Nocy Szkoleń, w jaki sposób, w jakim celu i przez kogo są przetwarzane – to wszystko określają dokumenty opublikowane na platformie Event on Click, gdzie uczestnicy zapisują się szkolenia organizowane przez Partnerów Nocy Szkoleń.
Polityka prywatności dla platformy Event on Click ›
Regulamin platformy Event on Click ›
2. W skrócie, o czym stanowią m. in. powyższe dokumenty:
1. Partnerów Nocy Szkoleń zapraszamy do dedykowanej grupy na Facebooku. Dołącz do grupy na FB ›
Do tej grupy będą dodawane tylko osoby mające widoczne imię i nazwisko na swoim profilu FB, które we formularzu zapisu podadzą nazwę Partnera Nocy Szkoleń, którego reprezentują.
2. Partnerami Nocy Szkoleń nie są osoby trzecie, z którymi współpracuje Partner Nocy Szkoleń, np.:
– Partnerem Nocy Szkoleń nie jest trener (czy to jako osoba fizyczna, czy jako firma), który został zatrudniony przez Partnera Nocy Szkoleń do przeprowadzenia szkolenia.
– Partnerem Nocy Szkoleń nie jest podmiot wspomagający Partnera Nocy Szkoleń w promocji, marketingu czy reklamie.
3. Jeśli nie chcesz już być Partnerem Nocy Szkoleń w tej edycji, prosimy o wysłanie wiadomości na adres kontakt@nocszkolen.pl. Chcielibyśmy po prostu o tym wiedzieć.
4. W przypadku rezygnacji Partnera Nocy Szkoleń aktywny pozostaje zakupiony przez niego pakiet na platformie Event on Click, który może wykorzystywać w celach komercyjnych.
Kontakt
Jeśli po przeczytaniu regulaminu masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami.
Stowarzyszenie "Absolwenci na walizkach"
Dariusz Grochocki
email: kontakt@nocszkolen.pl
telefon: 731 631 377
Każda edycja Nocy Szkoleń to współpraca z wieloma wspaniałymi osobami i zaangażowanymi firmami, instytucjami oraz organizacjami społecznymi.
Tutaj możesz zapoznać się z kompletną listą Partnerów Nocy Szkoleń, którą aktualizujemy po zakończeniu edycji Nocy Szkoleń.