Noc Szkoleń

12. edycja 20-30 listopada

W jaki sposób uczestnik rejestruje się na szkolenie?

1. Uczestnik rejestruje się na szkolenie tylko poprzez platformę Event on Click. Nie ma możliwości korzystania z innych platform i systemów. Na stronie głównej Nocszkolen.pl jest lista kategorii szkoleń z linkami przekierowującymi na odpowiednie podstrony platformy Event on Click.

2. Każda osoba, której uczestnictwo w szkoleniu będzie przez ciebie ręcznie potwierdzone (w przypadku szkolenia bezpłatnego lub płatnego metodą przelewu bankowego) lub opłacone szybkim przelewem online (Tpay, PayPal), otrzyma na swój adres e-mail wiadomość z biletem PDF.

3. Bilet PDF zawiera takie informacje, jak: tytuł szkolenia, nazwa organizatora, data i godzina. Opcjonalnie: link do wydarzenia online.

W ustawieniach wydarzenia w polu Link do wydarzenia online możesz wkleić link do platformy, gdzie odbędzie się szkolenie. Ten link będzie widoczny tylko na bilecie PDF, który otrzyma uczestnik.

4. Jeśli nie wkleisz tam linka do wydarzenia online, przed szkoleniem wyślij uczestnikowi ten link na podany przez niego adres e-mail. Zdarza się, że taka wiadomość wpada do spamu. Uczestnik może się niepokoić, że zapłacił za szkolenie, a nie otrzymał linka. W wiadomości mailowej poproś o potwierdzenie otrzymania wiadomości z linkiem.

Dobrą praktyką jest napisanie uczestnikowi SMS z informacją, że wysłano wiadomość mailową z linkiem do szkolenia online.

5. Zdarza się, że ktoś rejestruje się na szkolenie kilka razy. Bądź uważny, nie potwierdzaj powielonej rejestracji tej samej osoby.

6. Zwróć uwagę, czy uczestnik podał poprawny adres e-mail. Jeśli zrobił literówkę w adresie, nie dotrze do niego wiadomość z biletem PDF. Jeśli zauważyłeś taki błąd, to napisz do nas podając numer biletu.

Zapisz się do newslettera!