Noc Szkoleń

11. edycja 21 - 31 maja 2020 r.

W jaki sposób uczestnicy rejestrują się na szkolenia?

1. Uczestnicy rejestrują się na szkolenia tylko poprzez platformę Event on Click (nie ma możliwości korzystania z innych platform i systemów). Na stronie Nocszkolen.pl jest lista miast z linkami przekierowującymi na odpowiednie podstrony platformy Event on Click.

2. Event on Click jest platformą, którą sami stworzyliśmy. Platforma funkcjonuje cały rok i korzysta z niej wiele firm i organizacji. Partnerzy Nocy Szkoleń korzystają z pakietu bezpłatnego.

3. Każda osoba, której uczestnictwo w szkoleniu będzie przez ciebie potwierdzone, otrzyma na swój adres e-mail automatyczną wiadomość z biletem PDF, gdzie będą zawarte m. in. informacje o terminie i miejscu szkolenia.

Ważne!

1. Jeśli szkolenie jest bezpłatne, trzeba potwierdzić uczestnictwo osoby w szkoleniu. W twoim panelu na platformie Event on Click jest zakładka „Uczestnicy”, gdzie można to zrobić.

Zdarza się, że ktoś rejestruje się na szkolenie kilka razy. Bądź uważny, nie potwierdzaj powielonej rejestracji tej samej osoby.

Zwróć uwagę, czy uczestnik podał poprawny adres e-mail. Jeśli zrobił literówkę w adresie, nie dotrze do niego wiadomość z biletem PDF. Jeśli zauważyłeś taki błąd, to napisz do nas podając numer biletu.

2. Jeśli szkolenie jest płatne i uczestnik wybrał przelew tradycyjny na twój rachunek bankowy jako formę płatności, to po zaksięgowaniu u siebie tej kwoty potwierdź ręcznie uczestnictwo osoby w szkoleniu (zakładka „Uczestnicy” w twoim panelu na platformie Event on Click).

3. Jeśli szkolenie jest płatne i uczestnik wybrał szybkie płatności online jako formę płatności, to nie musisz nic robić. Po dokonaniu płatności nastąpi automatyczne potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu i wysłanie wiadomości z biletem PDF.

Zapisz się do newslettera!