W jaki sposób rejestrują się uczestnicy na szkolenia?

Uczestnicy rejestrują się na szkolenia tylko poprzez platformę Event on Click (nie ma możliwości korzystania z innych platform i systemów). Na stronie Nocszkolen.pl będzie ta sama lista szkoleń z linkami przekierowującymi na platformę Event on Click.

Każda osoba, której uczestnictwo w szkoleniu będzie przez ciebie potwierdzone, otrzyma na swój adres e-mail automatyczną wiadomość z biletem PDF, gdzie będą zawarte m. in. informacje o terminie i miejscu szkolenia.

Ważne!

1. Jeśli szkolenie jest bezpłatne, trzeba potwierdzić uczestnictwo osoby w szkoleniu. W twoim panelu na platformie Event on Click jest zakładka „Uczestnicy”, gdzie można to zrobić.

Zdarza się, że ktoś rejestruje się na szkolenie kilka razy. Bądź uważny, nie potwierdzaj powielonej rejestracji tej samej osoby.

Zwróć uwagę, czy uczestnik podał poprawny adres e-mail. Jeśli zrobił literówkę w adresie, nie dotrze do niego wiadomość z biletem PDF. Jeśli zauważyłeś taki błąd, to napisz do nas podając numer biletu.

2. Jeśli szkolenie jest płatne i uczestnik wybrał przelew tradycyjny na twój rachunek bankowy jako formę płatności, to po zaksięgowaniu u siebie tej kwoty potwierdź ręcznie uczestnictwo osoby w szkoleniu (zakładka „Uczestnicy” w twoim panelu na platformie Event on Click).

3. Jeśli szkolenie jest płatne i uczestnik wybrał PayPal jako formę płatności, to nie musisz nic robić. Po dokonaniu płatności nastąpi automatyczne potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu i wysłanie wiadomości z biletem PDF.

Uczestnik wybierając PayPal jako formę płatności może zapłacić nie tylko swoim kontem PayPal, ale dowolną kartą płatniczą.

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Przeglądaj szkolenia