Karol Froń

Trener sprzedaży, zarządzania, certyfikowany przez Erickson College International coach kariery, sprzedaży i biznesu, związany z branżą rozwoju osobistego. Przedsiębiorca, współwłaściciel firmy Contact Center One. Od 2007 r. związany z branżą contact center, przez 5 lat pracował w największym call center w Polsce – CCIG, gdzie zarządzał grupa 130 osób. W życiu wykonał ponad 30 000 rozmów przez telefon, dokonał kilku tysięcy sprzedaży, zbudował kilkadziesiąt zespołów handlowych i wyszkolił tyle samo kadry kierowniczej.

Obecnie prowadzi własną firmę szkoleniową SMC24, pomaga firmom, menadżerom sprzedaży i handlowcom podnosić sprzedaż i budować efektywne zespoły. W internecie prowadzi bloga, publikuje artykuły na portalach branżowych, na swoim kanale na YouTube zamieszcza filmy instruktażowe i szkolenia dotyczące kompetencji sprzedażowych oraz zarządzania zespołami, a także prowadzi webinary dla handlowców i przedsiębiorców. Jak sam mówi: Wszyscy jesteśmy sprzedawcami.

Podczas Nocy Szkoleń w Częstochowie poprowadzi szkolenie:

Jak stać się najlepszym sprzedawcą w branży?

Przeglądaj szkolenia