Justyna Lubska

Trener, szkoleniowiec, ekspert call center, właścicielka firmy szkoleniowej Admirs. Absolwentka wydziału zarządzania: specjalność psychologia w Chorzowie. Uczestniczka w licznych szkoleniach, konferencjach. Od ponad 8 lat związana ze sprzedażą od branży szkoleniowej po call center. Zarządzała z sukcesami zespołami sprzedażowymi, a także tworzyłam nowe działy obsługi klienta.

Łącząc wiedzę teoretyczną z doświadczeniem praktycznym przygotowała i przeprowadziła szereg programów szkoleniowych z zakresu sprzedaży, telemarketingu, obsługi klienta. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu technik sprzedaży, asertywności, komunikacji, zarządzania zespołem oraz motywacji. W pracy stawia przede wszystkim na budowanie długotrwałych relacji z klientem opartych na wzajemnej uczciwości i jasności intencji w procesie sprzedaży i obsługi klienta. Prywatnie szczęśliwa żona, miłośniczka podróży i zwierząt.

Przygotowanie merytoryczne: Szkoła Trenerów biznesu Akademii SET, Studia Podyplomowe „Zarządzanie sprzedażą” (Wyższa Szkoła bankowa w Chorzowie), Studia Podyplomowe „Wywieranie wpływu i psychologia biznesu” (Wyższa Szkoła bankowa w Chorzowie), Studia podyplomowe „Coaching jako efektywne wsparcie nowoczesnego zarządzania” Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im. Gen. Jerzego Ziętka, SMG KRC: Akademia kompetencji dla menedżerów MŚP. Studia magisterskie, (Uniwersytet SWPS) „Psychologia”

Szkoliła w takich firmach jak m.in.:
Efekt Hotel S.A, Remsa Sp. z o.o., Ecordian Sp. z o.o., PROJECT INVESTMENT ONE Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Turystyczne „Tours” Grupa Atlas Tours Sp. z o.o, Rawicom Sp. z o.o., S.k, FHU Glamur, Liftronik, Kajpol Sp. z o.o., AS INWEST Sp. z o.o., ROPEZ, DEKOR, „JAN-MAR”, Carrefour Polska Sp. z o.o., Interferie S.A, Grandi Sp. z o.o., PUT TOR S.A, Efekt Hotel S.A.

Przeglądaj szkolenia