Zostań partnerem Nocy Szkoleń!

Rejestracja partnerów Nocy Szkoleń do 9. edycji

która odbędzie się w dniach 7-13 paź 2019 r.

> krok 1

Do 7 października 2019 roku zarejestruj się za darmo jako organizator na platformie Event on Click. Jeśli masz tam już swoje konto, nie zakładaj nowego.

> krok 2

Wypełnij poniższy formularz i poczekaj aż przypiszemy do twojego konta na platformie Event on Click specjalny pakiet, dzięki któremu dodasz informacje o szkoleniach i trenerach. Poinformujemy ciebie mailowo. Pakiet otrzymasz nawet 3 miesiące przed rozpoczęciem Nocy Szkoleń.

Formularz rejestracyjny

Akceptuję regulamin Nocy Szkoleń (jest poniżej).

> krok 3

# Opublikuj na platformie Event on Click swoje szkolenia (wydarzenia).

# Jeśli chcesz zorganizować te same szkolenia, co poprzednio, nie edytuj starych wydarzeń na platformie Event on Click, tylko utwórz nowe (jednym kliknięciem wykonasz kopię wydarzenia).

# Aby zostać partnerem Nocy Szkoleń i być na liście partnerów trzeba zorganizować minimum 1 szkolenie.


Regulamin Nocy Szkoleń

Kim jest partner Nocy Szkoleń i jakie są jego zadania?

Noc Szkoleń jest wydarzeniem ogólnopolskim, lecz wymiar ma stricte lokalny. Organizacja Nocy Szkoleń oparta jest na współpracy partnerów Nocy Szkoleń, którzy w swoich miejscowościach chcą pobudzać aktywność mieszkańców w zakresie edukacji nieformalnej (lifelong learning). Dzięki temu członkowie lokalnej społeczności mają dodatkową okazję do własnego rozwoju.

Partnerzy Nocy Szkoleń są podstawową strukturą organizacyjną Nocy Szkoleń.

Partnerzy Nocy Szkoleń są bezpośrednimi organizatorami swoich szkoleń odbywających się w ramach Nocy Szkoleń.

Partnerem Nocy Szkoleń może zostać organizacja pozarządowa, firma, uniwersytet, szkoła, urząd pracy, biblioteka, muzeum, centrum doradztwa zawodowego, dom kultury, parafia i grupa nieformalna.

Partner Nocy Szkoleń jest odpowiedzialny za wynajęcie sali szkoleniowej, współpracę z trenerem i lokalną promocję swoich szkoleń, opcjonalnie: materiały szkoleniowe, poczęstunek (katering), zaświadczenia.


Jakie szkolenia może zorganizować partner Nocy Szkoleń?

Partnerstwo Nocy Szkoleń polega na tym, że w ramach bieżącej edycji Nocy Szkoleń zorganizujesz bezpłatne lub płatne szkolenia w dowolnej liczbie i o dowolnej tematyce w swoim mieście * (poniżej są wyjątki).

Najbliższa edycja Nocy Szkoleń odbędzie się w dniach 7-13 października 2019 roku. Szkolenia mogą rozpocząć się danego dnia najwcześniej o godzinie 16:00 i trwać aż do wschodu Słońca, czyli do godz. 5:00 dnia następnego.

Szkolenia powinny mieć charakter otwarty, w których może wziąć udział każdy zainteresowany. W przypadku uczestników niepełnoletnich, partner Nocy Szkoleń powinien uzyskać zgodę opiekunów prawnych.

Jeśli szkolenia są płatne, to koszt dla uczestnika może wynosić max. 50 zł brutto (Noc Szkoleń nie jest przedsięwzięciem biznesowym). Uczestnicy dokonują wpłat bezpośrednio na rachunek bankowy organizatora lub na konto PayPal organizatora (także za pomocą karty płatniczej). Na platformie Event on Click w ustawieniach szkolenia należy podać kwotę brutto.

Partner Nocy Szkoleń może odwołać swoje szkolenie (ale nie musi), jeśli nie zgłosi się wystarczająca liczba uczestników. Partner Nocy Szkoleń samodzielnie decyduje, ile potrzeba minimum osób, aby odbyło się szkolenie.

* Wyjątki

Wykluczone są szkolenia o charakterze terapeutycznym i psychoterapeutycznym, a także wszystkie szkolenia on-line oraz e-learning. Podczas szkoleń zabronione jest praktykowanie hipnozy oraz bioenergoterapii. Zabronione jest używanie wszelkich materiałów o charakterze pornograficznym, nawołujących do przemocy i nienawiści wobec jakichkolwiek osób, grup społecznych i narodowości.


Jak opublikować informacje o szkoleniach i trenerach?

Informacje o szkoleniach i trenerach należy opublikować na platformie Event on Click, dostępnej pod adresem https://eventon.click.

Na platformie Event on Click trzeba utworzyć bezpłatne konto „Organizatora”. Jeśli partner Nocy Szkoleń posiada tam już swoje konto, nie powinien zakładać nowego.

We formularzu rejestracji partnerów Nocy Szkoleń należy podać adres e-mail przypisany do konta na platformie Event on Click. Następnie po rejestracji, nawet 3 miesiące przed rozpoczęciem Nocy Szkoleń, do wskazanego konta na platformie Event on Click, zostanie przypisany specjalny pakiet umożliwiający publikację szkoleń. Poinformujemy cię o tym mailowo.

Na platformie Event on Click każde szkolenie należy opublikować jako oddzielne wydarzenie. Tworząc wydarzenie uzupełnij także pola związane z trenerem: imię i nazwisko i biografia.

Podczas tworzenia wydarzenia (szkolenia) zobaczysz specjalne pole, dzięki któremu dodasz swoje szkolenie na dedykowane strony Nocy Szkoleń. Nie przegap tego pola! Wygląda ono tak:

Ważne!

1. Każde szkolenie powinno zostać opublikowane na platformie Event on Click jako oddzielne szkolenie. Proszę nie publikować szkoleń typu „Noc Szkoleń w naszym mieście”, gdzie w treści byłby cały program szkoleń. Ważne jest, aby uczestnicy mieli możliwość zapisania się na konkretne szkolenie. A to będzie jednocześnie cenna informacja dla was, ile możesz spodziewać się osób na poszczególnych szkoleniach.

2. Jeśli organizujesz to same szkolenie, co w poprzedniej edycji, nie edytuj starego wydarzenia, tylko utwórz nowe wydarzenie. Kopię wydarzenia wykonasz jednym kliknięciem. W ten sposób unikniesz bałaganu na liście uczestników. Edytując stare wydarzenie narażasz się na to, że na liście uczestników będziesz miał jednocześnie osoby z obecnej i poprzedniej edycji.

3. Jeśli szkolenie jest płatne (max. 50 zł brutto od uczestnika), uczestnicy dokonują płatności bezpośrednio na twój rachunek bankowy lub twoje konto PayPal. Podczas tworzenia wydarzenia na platformie Event on Click uzupełnij odpowiednie pola dotyczące form płatności.


W jaki sposób rejestrują się uczestnicy na szkolenia?

Uczestnicy rejestrują się na szkolenia tylko poprzez platformę Event on Click (nie ma możliwości korzystania z innych platform i systemów). Na stronie Nocszkolen.pl będzie ta sama lista szkoleń z linkami przekierowującymi na platformę Event on Click.

Każda osoba, której uczestnictwo w szkoleniu będzie przez ciebie potwierdzone, otrzyma na swój adres e-mail automatyczną wiadomość z biletem PDF, gdzie będą zawarte m. in. informacje o terminie i miejscu szkolenia.

Ważne!

1. Jeśli szkolenie jest bezpłatne, trzeba potwierdzić uczestnictwo osoby w szkoleniu. W twoim panelu na platformie Event on Click jest zakładka „Uczestnicy”, gdzie można to zrobić.

Zdarza się, że ktoś rejestruje się na szkolenie kilka razy. Bądź uważny, nie potwierdzaj powielonej rejestracji tej samej osoby.

Zwróć uwagę, czy uczestnik podał poprawny adres e-mail. Jeśli zrobił literówkę w adresie, nie dotrze do niego wiadomość z biletem PDF. Jeśli zauważyłeś taki błąd, to napisz do nas podając numer biletu.

2. Jeśli szkolenie jest płatne i uczestnik wybrał przelew tradycyjny na twój rachunek bankowy jako formę płatności, to po zaksięgowaniu u siebie tej kwoty potwierdź ręcznie uczestnictwo osoby w szkoleniu (zakładka „Uczestnicy” w twoim panelu na platformie Event on Click).

3. Jeśli szkolenie jest płatne i uczestnik wybrał PayPal jako formę płatności, to nie musisz nic robić. Po dokonaniu płatności nastąpi automatyczne potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu i wysłanie wiadomości z biletem PDF.

Uczestnik wybierając PayPal jako formę płatności może zapłacić nie tylko swoim kontem PayPal, ale dowolną kartą płatniczą.


Kim jest koordynator i jakie są jego relacje z partnerem Nocy Szkoleń?

Koordynator jest osobą, która w swoim mieście i/lub regionie pełni rolę organizowania współpracy między partnerami Nocy Szkoleń.

Koordynatorzy są tylko w wybranych miastach i regionach. Nie wszędzie są potrzebni.

Zasady relacji między koordynatorami a partnerami Nocy Szkoleń z jego miasta i/lub regionu są różne. Nie ma tutaj ogólnej zasady.

Przykłady!

Koordynator może wyznaczyć partnerom Nocy Szkoleń miejsce realizacji szkoleń, np. we wspólnie zorganizowanej przestrzeni szkoleniowej z dużą liczbą sal oraz zakres tematyczny szkoleń, aby nie dublowały się tematy szkoleń i nie było wewnętrznej konkurencji.

Ważne!

Jeśli w twoim mieście i/lub regionie występuje koordynator, to skontaktuj się z nim. Aktualna lista koordynatorów znajduje się w zakładce Kontakt.


Promocja Nocy Szkoleń

Za promocję Nocy Szkoleń jesteśmy odpowiedzialni wszyscy. Każdy partner Nocy Szkoleń powinien w swojej lokalnej społeczności, lokalnych mediach i lokalnych przestrzeniach promować swoje szkolenia, czyli swoją Noc Szkoleń.

W materiałach promocyjnych możemy używać zwrotu typu, np. „Noc Szkoleń w Krakowie”, „Noc Szkoleń w Małopolsce”. W tym zwrocie można używać nazwy swojej miejscowości i swojego regionu.

Ważne!

Partnerzy Nocy Szkoleń powinni uzgadniać z głównym organizatorem lub koordynatorem (jeśli takowy jest) pozyskiwanie patronatów honorowych i medialnych w celu uniknięcia dublowania i niepotrzebnego zamieszania. Z tego samego miasta może być bowiem wielu partnerów.

Pobierz materiały graficzne i prasowe ›


Dane osobowe uczestników Nocy Szkoleń

Kto jest administratorem danych osobowych uczestników Nocy Szkoleń, w jaki sposób, w jakim celu i przez kogo są przetwarzane – to wszystko określają dokumenty opublikowane na platformie Event on Click, gdzie uczestnicy zapisują się szkolenia organizowane przez partnerów Nocy Szkoleń.

Warto przeczytać te 2 dokumenty:

Polityka prywatności dla platformy Event on Click ›
Regulamin platformy Event on Click ›

W skrócie, o czym stanowią m. in. powyższe dokumenty:

  1. Administratorem danych osobowych uczestników szkoleń jest partner Nocy Szkoleń będący organizatorem tych szkoleń.
  2. Partner Nocy Szkoleń powierza właścicielowi platformy Event on Click (czyli Stowarzyszeniu „Absolwenci na walizkach”) dane uczestników szkoleń do przetwarzania w celu prawidłowego funkcjonowania platformy, czyli procesu rejestracji i zapisywania się uczestników na szkolenia.
  3. Partner Nocy Szkoleń może wykorzystywać dane osobowe uczestników (szczególnie dane kontaktowe, jak telefon i adres e-mail), tylko w celach związanych z organizowanymi szkoleniami w ramach Nocy Szkoleń.
  4. Partner Nocy Szkoleń nie może: wysyłać uczestnikom szkoleń newsletterów ani żadnych informacji handlowych drogą elektroniczną, prowadzić działań telemarketingowych wykorzystujących numer telefonu uczestnika.
  5. Aby partner Nocy Szkoleń mógł wykorzystywać dane uczestnika w celach marketingowych, uczestnik musi wyrazić na to swoją zgodę. Obecnie platforma Event on Click nie udostępnia narzędzia do zbierania takich zgód od uczestników szkoleń. Należy korzystać z rozwiązań własnych.

Kontakt i pomoc

Pomysłodawcą i głównym organizatorem Nocy Szkoleń jest Stowarzyszenie „Absolwenci na walizkach” (absolwencinawalizkach.pl).

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz pomocy, prosimy o kontakt: kontakt@nocszkolen.pl, 731 631 377


Przeglądaj szkolenia