Noc Szkoleń

10. edycja 29 lutego - 8 marca 2020 r.

Partnerzy Nocy Szkoleń

Rejestracja partnerów do 10. edycji Nocy Szkoleń

krok 1 Zarejestruj się bezpłatnie jako organizator na platformie Event on Click. Jeśli masz tam już swoje konto, to nie zakładaj nowego.

krok 2 Po zalogowaniu do panelu organizatora na platformie Event on Click, przejdź do zakładki Noc Szkoleń i uzupełnij krótki formularz.

krok 3 Opublikuj na platformie Event on Click swoje szkolenia (wydarzenia).

# Jeśli chcesz zorganizować te same szkolenia, co poprzednio, nie edytuj starych wydarzeń na platformie Event on Click, tylko utwórz nowe (jednym kliknięciem wykonasz kopię wydarzenia).

# Aby zostać partnerem Nocy Szkoleń i być na liście partnerów trzeba zorganizować minimum 1 szkolenie.

Partnerom Nocy Szkoleń oferujemy

1. Bezpłatny dostęp do systemu sprzedaży biletów online na szkolenia (platforma Event on Click) zobacz

2. Dedykowany landing page, np. https://nocszkolen.pl/krakow zobacz

3. Dla grup nieformalnych i stowarzyszeń zwykłych (nie mających tytułu prawnego do prowadzenia sprzedaży): obsługa płatności i wystawianie faktur dla uczestników ich szkoleń zobacz

więcej informacji poniżej w regulaminie

Regulamin Nocy Szkoleń

Zawiera wiele szczegółowych informacji. Zanim zadzwonisz do nas z pytaniami, przeczytaj poniższy regulamin.

1. Kim jest partner Nocy Szkoleń i jakie są jego zadania?

Noc Szkoleń jest wydarzeniem ogólnopolskim, lecz wymiar ma stricte lokalny. Organizacja Nocy Szkoleń oparta jest na współpracy partnerów Nocy Szkoleń, którzy w swoich miejscowościach chcą pobudzać aktywność mieszkańców w zakresie edukacji nieformalnej (lifelong learning). Dzięki temu członkowie lokalnej społeczności mają dodatkową okazję do własnego rozwoju.

Partnerzy Nocy Szkoleń są podstawową strukturą organizacyjną Nocy Szkoleń.

Partnerzy Nocy Szkoleń są bezpośrednimi organizatorami swoich szkoleń odbywających się w ramach Nocy Szkoleń.

Partnerem Nocy Szkoleń może zostać organizacja społeczna, firma, uniwersytet, szkoła, urząd pracy, biblioteka, muzeum, centrum doradztwa zawodowego, dom kultury, parafia i grupa nieformalna.

Partner Nocy Szkoleń jest odpowiedzialny za wynajęcie sali szkoleniowej, współpracę z trenerem i lokalną promocję swoich szkoleń, opcjonalnie: materiały szkoleniowe, poczęstunek (katering), zaświadczenia.

W sensie prawnym, umowa kupna / sprzedaży występuje między uczestnikiem szkolenia a organizatorem tego szkolenia (partnerem Nocy Szkoleń). Stroną tej umowy nie jest Stowarzyszenie „Absolwenci na walizkach” będące pomysłodawcą i koordynatorem Nocy Szkoleń. W przypadku szkoleń płatnych, uczestnik dokonuje płatności bezpośrednio na rachunek bankowy lub konto PayPal organizatora szkolenia (partnera Nocy Szkoleń). Poniżej więcej informacji o płatnościach.


2. Jakie szkolenia może zorganizować partner Nocy Szkoleń?

Partnerstwo Nocy Szkoleń polega na tym, że w ramach bieżącej edycji Nocy Szkoleń zorganizujesz bezpłatne lub płatne szkolenia w dowolnej liczbie i o dowolnej tematyce w swoim mieście * (poniżej są wyjątki).

Najbliższa edycja Nocy Szkoleń odbędzie się w dniach 29 lutego – 8 marca 2020 roku. Szkolenia mogą rozpocząć się danego dnia najwcześniej o godzinie 16:00 i trwać aż do wschodu Słońca, czyli do godz. 5:00 dnia następnego.

Szkolenia powinny mieć charakter otwarty, w których może wziąć udział każdy zainteresowany. W przypadku uczestników niepełnoletnich, partner Nocy Szkoleń powinien uzyskać zgodę opiekunów prawnych.

Jeśli szkolenia są płatne, to koszt dla uczestnika może wynosić max. 50 zł brutto (Noc Szkoleń nie jest przedsięwzięciem biznesowym). Uczestnicy dokonują wpłat bezpośrednio na rachunek bankowy organizatora lub na konto PayPal organizatora (także za pomocą karty płatniczej). Na platformie Event on Click w ustawieniach szkolenia należy podać kwotę brutto.

Partner Nocy Szkoleń może odwołać swoje szkolenie (ale nie musi), jeśli nie zgłosi się wystarczająca liczba uczestników. Partner Nocy Szkoleń samodzielnie decyduje, ile potrzeba minimum osób, aby odbyło się szkolenie.

* Wyjątki

Wykluczone są szkolenia o charakterze terapeutycznym i psychoterapeutycznym, a także wszystkie szkolenia on-line oraz e-learning. Podczas szkoleń zabronione jest praktykowanie hipnozy oraz bioenergoterapii. Zabronione jest używanie wszelkich materiałów o charakterze pornograficznym, nawołujących do przemocy i nienawiści wobec jakichkolwiek osób, grup społecznych i narodowości.


3. Jak opublikować informacje o szkoleniach i trenerach?

Informacje o szkoleniach i trenerach należy opublikować na platformie Event on Click, dostępnej pod adresem https://eventon.click.

Na platformie Event on Click trzeba utworzyć bezpłatne konto „Organizatora”. Jeśli partner Nocy Szkoleń posiada tam już swoje konto, nie powinien zakładać nowego.

Na platformie Event on Click każde szkolenie należy opublikować jako oddzielne wydarzenie. Tworząc wydarzenie uzupełnij także pola związane z trenerem: imię i nazwisko i biografia.

Jeśli szkolenie jest płatne (max. 50 zł brutto od uczestnika), uczestnicy dokonują płatności bezpośrednio na twój rachunek bankowy lub twoje konto PayPal (także za pomocą karty płatniczej). Podczas tworzenia wydarzenia na platformie Event on Click uzupełnij odpowiednie pola dotyczące form płatności.

Nie twórz wydarzeń pod tytułem np. „Noc Szkoleń w Warszawie”, gdzie w treści będzie agenda różnych szkoleń. Każde szkolenie powinno być osobnym wydarzeniem, dzięki czemu będziesz wiedzieć, jaka frekwencja będzie na poszczególnych szkoleniach oraz łatwiej ci będzie prowadzić sprzedaż biletów na poszczególne szkolenia.

Jeśli organizujesz to same szkolenie, co w poprzedniej edycji, nie edytuj starego wydarzenia, tylko utwórz nowe wydarzenie. Kopię wydarzenia wykonasz jednym kliknięciem. W ten sposób unikniesz bałaganu na liście uczestników. Edytując stare wydarzenie narażasz się na to, że na liście uczestników będziesz miał jednocześnie osoby z obecnej i poprzedniej edycji.

Podczas tworzenia wydarzenia (szkolenia) zobaczysz specjalne pole, dzięki któremu dodasz swoje szkolenie na dedykowane strony Nocy Szkoleń. Nie przegap tego pola! Wygląda ono tak:


4. W jaki sposób uczestnicy rejestrują się na szkolenia?

Uczestnicy rejestrują się na szkolenia tylko poprzez platformę Event on Click (nie ma możliwości korzystania z innych platform i systemów). Na stronie Nocszkolen.pl jest lista miast z linkami przekierowującymi na odpowiednie podstrony platformy Event on Click.

Event on Click jest platformą, którą sami stworzyliśmy. Platforma funkcjonuje cały rok i korzysta z niej wiele firm i organizacji. Partnerzy Nocy Szkoleń korzystają z pakietu bezpłatnego.

Każda osoba, której uczestnictwo w szkoleniu będzie przez ciebie potwierdzone, otrzyma na swój adres e-mail automatyczną wiadomość z biletem PDF, gdzie będą zawarte m. in. informacje o terminie i miejscu szkolenia.

Ważne!

1. Jeśli szkolenie jest bezpłatne, trzeba potwierdzić uczestnictwo osoby w szkoleniu. W twoim panelu na platformie Event on Click jest zakładka „Uczestnicy”, gdzie można to zrobić.

Zdarza się, że ktoś rejestruje się na szkolenie kilka razy. Bądź uważny, nie potwierdzaj powielonej rejestracji tej samej osoby.

Zwróć uwagę, czy uczestnik podał poprawny adres e-mail. Jeśli zrobił literówkę w adresie, nie dotrze do niego wiadomość z biletem PDF. Jeśli zauważyłeś taki błąd, to napisz do nas podając numer biletu.

2. Jeśli szkolenie jest płatne i uczestnik wybrał przelew tradycyjny na twój rachunek bankowy jako formę płatności, to po zaksięgowaniu u siebie tej kwoty potwierdź ręcznie uczestnictwo osoby w szkoleniu (zakładka „Uczestnicy” w twoim panelu na platformie Event on Click).

3. Jeśli szkolenie jest płatne i uczestnik wybrał PayPal jako formę płatności, to nie musisz nic robić. Po dokonaniu płatności nastąpi automatyczne potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu i wysłanie wiadomości z biletem PDF.

Uczestnik wybierając PayPal jako formę płatności może zapłacić nie tylko swoim kontem PayPal, ale również dowolną kartą płatniczą.


5. Bezpłatne narzędzia

Każdy partner Nocy Szkoleń ma do dyspozycji bezpłatne narzędzia:

1. Dostęp do bezpłatnego konta organizatora na platformie Event on Click: https://eventon.click

Ta platforma jest systemem sprzedaży biletów na wydarzenia (m. in. szkolenia). Podczas sprzedaży / zakupu zarówno uczestnik, jak i organizator (tu: partner Nocy Szkoleń) otrzymują odpowiednie powiadomienia mailowe.

Uczestnik po dokonaniu płatności otrzymuje mailem bilet PDF. W przypadku płatności „przelew bankowy” oraz szkoleń bezpłatnych, bilet PDF zostanie wysłany po zatwierdzeniu przez organizatora (wystarczy 1 kliknięcie w panelu organizatora na Event on Click).

Każdy bilet PDF posiada swój unikalny kod QR, który można skanować za pomocą specjalnej aplikacji (więcej informacji w panelu organizatora na Event on Click).

Event on Click jest platformą funkcjonująca cały rok, niezależnie od Nocy Szkoleń. Korzysta z niej wiele firm i organizacji. Obowiązują stałe ceny pakietów, brak opłat i prowizji z tytułu wysokości sprzedaży.

Formy płatności za bilety PDF: standardowy przelew na rachunek organizatora, PayPal, karta płatnicza (przez system PayPal).

Jak działa Event on Click w skrócie: https://eventon.click/jak-to-dziala

2. Dedykowany landing page w adresie domeny nocszkolen.pl

Przykładowy landing page: https://nocszkolen.pl/krakow

A. Landing page zawiera:

– szkolenia partnera Nocy Szkoleń z linkami przekierowującymi do odpowiednich stron rejestracji na poszczególne szkolenia

– zdjęcia, a w przypadku ich braku wyświetlane są zdjęcia domyślne

– logotypy partnerów partnera Nocy Szkoleń

B. Landing page nie jest tworzony automatycznie dla każdego partnera Nocy Szkoleń. Jeśli partner Nocy Szkoleń chciałby mieć taką stronę, prosimy o kontakt.

C. Aby stworzyć landing page potrzeba min. 3 szkoleń.


6. Obsługa płatności i wystawianie faktur

Ta opcja jest dostępna tylko dla grup nieformalnych i stowarzyszeń zwykłych, które nie mają tytułu prawnego do prowadzenia sprzedaży biletów na swoje szkolenia.

Stowarzyszenie „Absolwenci na walizkach”, będące koordynatorem Nocy Szkoleń, może pomóc grupom nieformalnym i stowarzyszeniom zwykłym w obsłudze płatności otrzymywanych od uczestników ich płatnych szkoleń.

Stronami kupna / sprzedaży usługi szkoleniowej są: uczestnik szkolenia i osoby fizyczne tworzące grupę nieformalną / stowarzyszenie zwykłe.

Po zakończeniu Nocy Szkoleń pieniądze otrzymane od uczestników szkoleń zostaną wypłacone organizatorom w formie indywidualnych umów cywilnoprawnych.

Technicznie

Grupa nieformalna lub stowarzyszenie zwykłe rejestruje się standardowo na platformie Event on Click podając jako nazwę organizatora nazwę swojej grupy (nie trzeba zamieszczać tam słów „Grupa nieformalna”) lub nazwę stowarzyszenia zwykłego.

Następnie, publikując wydarzenia (szkolenia) trzeba podać formy płatności Stowarzyszenia „Absolwenci na walizkach”, które zostaną udostępnione zainteresowanym partnerom Nocy Szkoleń.

Zatem uczestnik tych szkoleń będzie dokonywał wpłaty bezpośrednio na rachunek bankowy Stowarzyszenia „Absolwenci na walizkach” lub jego konto PayPal. Istnieje także możliwość uruchomienia szybkich przelewów, w tym BLIK.

Kwota na umowie cywilnoprawnej zostanie pomniejszona o prowizje pobrane przez PayPal oraz operatora szybkich przelewów (Tpay).


7. Promocja Nocy Szkoleń

Za promocję Nocy Szkoleń jesteśmy odpowiedzialni wszyscy. Każdy partner Nocy Szkoleń powinien w swojej lokalnej społeczności, lokalnych mediach i lokalnych przestrzeniach promować swoje szkolenia, czyli swoją Noc Szkoleń.

W materiałach promocyjnych możesz używać zwrotu typu, np. „Noc Szkoleń w Krakowie”, „Noc Szkoleń w Małopolsce”. W tym zwrocie można używać nazwy swojej miejscowości i swojego regionu.

Promując swoje szkolenia można posługiwać się różnymi linkami:

– link bezpośredni do strony rejestracji konkretnego szkolenia

– link do szkoleń w danym mieście, np. www.eventon.click/noc-szkolen/edycja-10/warszawa-10/

– link do wszystkich szkoleń danego organizatora, np. www.eventon.click/organizator/absolwenci-na-walizkach/

– link do dedykowanego landing page, demo: https://nocszkolen.pl/krakow

Ważne!

Partnerzy Nocy Szkoleń powinni uzgadniać z nami pozyskiwanie patronatów honorowych i medialnych w celu uniknięcia dublowania i niepotrzebnego zamieszania. Z tego samego miasta może być bowiem wielu partnerów.

Pobierz materiały graficzne i prasowe ›


8. Dane osobowe uczestników Nocy Szkoleń

Kto jest administratorem danych osobowych uczestników Nocy Szkoleń, w jaki sposób, w jakim celu i przez kogo są przetwarzane – to wszystko określają dokumenty opublikowane na platformie Event on Click, gdzie uczestnicy zapisują się szkolenia organizowane przez partnerów Nocy Szkoleń.

Warto przeczytać te 2 dokumenty:

Polityka prywatności dla platformy Event on Click ›
Regulamin platformy Event on Click ›

W skrócie, o czym stanowią m. in. powyższe dokumenty:

  1. Administratorem danych osobowych uczestników szkoleń jest partner Nocy Szkoleń będący organizatorem tych szkoleń.
  2. Partner Nocy Szkoleń powierza właścicielowi platformy Event on Click (czyli Stowarzyszeniu „Absolwenci na walizkach”) dane uczestników szkoleń do przetwarzania w celu prawidłowego funkcjonowania platformy, czyli procesu rejestracji i zapisywania się uczestników na szkolenia.
  3. Partner Nocy Szkoleń może wykorzystywać dane osobowe uczestników (szczególnie dane kontaktowe, jak telefon i adres e-mail), tylko w celach związanych z organizowanymi szkoleniami w ramach Nocy Szkoleń.
  4. Partner Nocy Szkoleń nie może: wysyłać uczestnikom szkoleń newsletterów ani żadnych informacji handlowych drogą elektroniczną, prowadzić działań telemarketingowych wykorzystujących numer telefonu uczestnika.
  5. Aby partner Nocy Szkoleń mógł wykorzystywać dane uczestnika w celach marketingowych, uczestnik musi wyrazić na to swoją zgodę. Obecnie platforma Event on Click nie udostępnia narzędzia do zbierania takich zgód od uczestników szkoleń. Należy korzystać z rozwiązań własnych.

9. Kontakt i pomoc

Przeczytałaś(eś) powyższy regulamin? Jeśli „tak” i masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami:

email: kontakt@nocszkolen.pl, telefon: 731 631 377

Pomysłodawcą i koordynatorem Nocy Szkoleń jest Stowarzyszenie „Absolwenci na walizkach”.


Zapisz się do newslettera!