Noc Szkoleń

12. edycja 20-30 listopada

Jakie są zadania organizatora szkoleń (Partnera Nocy Szkoleń)?

1. Partner Nocy Szkoleń jest bezpośrednim organizatorem swoich szkoleń odbywających się w ramach Nocy Szkoleń i jest odpowiedzialny za:

  • Organizację swoich szkoleń online.
  • Współpracę ze swoimi trenerami.
  • Promocję swoich szkoleń w swoich kanałach. Poza tym robimy globalną promocję Nocy Szkoleń.
  • Wystawienie faktur swoim uczestnikom (jeśli szkolenie jest płatne).
  • Przesłanie uczestnikom zaświadczeń / certyfikatów (mogą to być PDF-y wysłane mailem).

Aby zostać Partnerem Nocy Szkoleń trzeba zorganizować min. 1 szkolenie w ramach Nocy Szkoleń. Po zakończeniu edycji Nocy Szkoleń jest aktualizowana lista Partnerów Nocy Szkoleń.

2. Stronami umowy kupna / sprzedaży usługi szkoleniowej są: Partner Noc Szkoleń i uczestnik jego szkolenia.

3. Jeśli szkolenie jest płatne, uczestnik dokonuje płatności bezpośrednio do Partnera Nocy Szkoleń za pomocą metod płatności zdefiniowanych przez Partnera:

  • Przelew tradycyjny na rachunek bankowy (w edycji wydarzenia jest specjalne pole, gdzie wkleisz dane do przelewu). Kiedy zaksięgujesz wpłatę uczestnika, to trzeba ręcznie potwierdzić bilet uczestnika, aby została do niego wysłana wiadomość z biletem PDF.
  • PayPal (w edycji wydarzenia jest specjalne pole, gdzie wpiszesz adres e-mail przypisany do konta PayPal). Po dokonaniu płatności uczestnik od razu otrzymuje wiadomość z biletem PDF.
  • Szybkie przelewy online, w tym BLIK (Tpay). Aby aktywować szybkie przelewy, zapoznaj się z instrukcją. Po dokonaniu płatności online niezwłocznie wysyłana jest wiadomość do uczestnika z biletem PDF.

Zapisz się do newslettera!