Noc Szkoleń

11. edycja 21 - 31 maja 2020 r.

Jak opublikować informacje o szkoleniach i trenerach?

1. Informacje o szkoleniach i trenerach należy opublikować na platformie Event on Click, dostępnej pod adresem https://eventon.click.

2. Na platformie Event on Click trzeba utworzyć bezpłatne konto „Organizatora”. Jeśli partner Nocy Szkoleń posiada tam już swoje konto, nie powinien zakładać nowego.

3. Na platformie Event on Click każde szkolenie należy opublikować jako oddzielne wydarzenie. Tworząc wydarzenie uzupełnij także pola związane z trenerem: imię i nazwisko i biografia.

4. Jeśli szkolenie jest płatne (max. 100 zł brutto od uczestnika), uczestnicy dokonują płatności bezpośrednio na twój rachunek bankowy, twoje konto PayPal (także za pomocą karty płatniczej), twoje konto Tpay (szybkie płatności online, BLIK). Podczas tworzenia wydarzenia na platformie Event on Click uzupełnij odpowiednie pola dotyczące form płatności.

5. Nie twórz wydarzeń pod tytułem np. „Noc Szkoleń w Warszawie”, gdzie w treści będzie agenda różnych szkoleń. Każde szkolenie powinno być osobnym wydarzeniem, dzięki czemu będziesz wiedzieć, jaka frekwencja będzie na poszczególnych szkoleniach oraz łatwiej ci będzie prowadzić sprzedaż biletów na poszczególne szkolenia.

6. Jeśli organizujesz to same szkolenie, co w poprzedniej edycji, nie edytuj starego wydarzenia, tylko utwórz nowe wydarzenie. Kopię wydarzenia wykonasz jednym kliknięciem. W ten sposób unikniesz bałaganu na liście uczestników. Edytując stare wydarzenie narażasz się na to, że na liście uczestników będziesz miał jednocześnie osoby z obecnej i poprzedniej edycji.

7. Podczas tworzenia wydarzenia (szkolenia) zobaczysz specjalne pole, dzięki któremu dodasz swoje szkolenie na dedykowane strony Nocy Szkoleń. Nie przegap tego pola! Wygląda ono tak:

Zapisz się do newslettera!