Noc Szkoleń

12. edycja 20-30 listopada

Jak krok po kroku zorganizować szkolenie w ramach Nocy Szkoleń?

1. Zarejestruj się jako organizator na naszej platformie Event on Click https://eventon.click. Jeśli już masz konto organizatora, nie rejestruj się ponownie. Na tej platformie będziesz dodawać swoje szkolenia.

2. Po zalogowaniu przejdź w panelu organizatora do zakładki Noc Szkoleń. Znajduje się tam formularz rejestracji, poprzez który zarejestrujesz się jako Partner Nocy Szkoleń tej edycji (do każdej edycji Nocy Szkoleń jest oddzielna rejestracja). Rejestrując się akceptujesz regulamin znajdujący się na tej stronie.

Formularz rejestracji będzie tam aktywny do 15 listopada 2020 roku.

3. Przejdź do zakładki Mój pakiet i kup pakiet miesięczny (18 zł) lub kwartalny (48 zł). Te kwoty uwzględniają 60% zniżkę dla Partnerów Nocy Szkoleń. A jeśli chcesz, może kupić od razu pakiet roczny ze zniżką 15% (382 zł, czyli ok. 32 zł miesięcznie). Promocyjne ceny dla Partnerów Nocy Szkoleń obowiązują do 5 października.

Swój pakiet możesz wykorzystać także do sprzedaży biletów na komercyjne szkolenia, które będziesz organizować poza Nocą Szkoleń. Jeśli twoje szkolenia będą bezpłatne dla uczestników, to wystarczy ci pakiet bezpłatny (0 zł).

Jeśli już masz aktywny pakiet miesięczny, kwartalny lub roczny, nie dokonuj zakupu nowego pakietu. Jeśli w międzyczasie ten pakiet wygaśnie, kup kolejny ze zniżką (przejdź do zakładki „Mój pakiet”).

4. Max. koszt dla uczestnika wynosi 100 zł brutto (w ustawieniach wydarzenia podaje się kwotę brutto). Uczestnik dokonuje płatności bezpośrednio na twój rachunek bankowy, twoje konto PayPal (także za pomocą karty płatniczej) lub twoje konto Tpay (szybkie płatności online i BLIK).

5. Aby aktywować szybkie płatności i BLIK zapoznaj się z instrukcją ›

Pośrednik szybkich płatności online (Tpay) od każdej transakcji pobiera prowizję 1,6%. Aby uzyskać tę promocyjną prowizję, zarejestruj się tutaj. Jeśli już masz swoje konto Tpay, napisz do nas.

6. W ramach Nocy Szkoleń organizujemy tylko szkolenia online. W ustawieniach wydarzenia w polu „miasto” wybierz opcję „online”.

7. Uzupełnij pole Kategoria Nocy Szkoleń. Poza tym jest standardowe pole „Kategoria”, które też trzeba uzupełnić. Być może będziemy dodawać nowe kategorie szkoleń dla Nocy Szkoleń.

8. W ustawieniach wydarzenia w polu Link do wydarzenia online możesz wkleić link do platformy, gdzie odbędzie się szkolenie. Ten link będzie widoczny tylko na bilecie PDF, który otrzyma uczestnik po opłaceniu biletu lub ręcznemu zatwierdzeniu biletu (w przypadku szkolenia bezpłatnego lub płatnego – kiedy uczestnik wykonuje tradycyjny przelew na twoje konto).

9. Nie twórz wydarzeń pod tytułem np. „Noc Szkoleń w Warszawie”, gdzie w treści będzie agenda różnych szkoleń. Każde szkolenie powinno być osobnym wydarzeniem, dzięki czemu będziesz wiedzieć, jaka frekwencja będzie na poszczególnych szkoleniach oraz łatwiej ci będzie prowadzić sprzedaż biletów na poszczególne szkolenia.

10. Jeśli organizujesz to same szkolenie, co w poprzedniej edycji Nocy Szkoleń, nie edytuj starego wydarzenia, lecz stwórz nowe wydarzenie. W ten sposób unikniesz bałaganu na liście uczestników. Edytując stare wydarzenie narażasz się na to, że na liście uczestników będziesz miał jednocześnie osoby z obecnej i poprzedniej edycji.

11. Realizacja szkolenia online: używasz wybranego przez siebie narzędzia. Jeśli chcesz, możemy przekazać ci bezpłatny dostęp do Google Meet. Więcej informacji poniżej.

Zapisz się do newslettera!